Sugedo telefonas? Neškite jį į „Tele2“ saloną!
Visuose Lietuvos „Tele2“ salonuose galima ne tik apžiūrėti ir išbandyti išmaniuosius, įsigyti naują įrenginį ar paslaugą, bet ir palikti sugedusį telefoną remontui. Taisymas trunka greitai, o atliktiems darbams yra suteikiama 3 mėnesių garantija.
Greita, profesionalu, patogu
Telefonui sugedus, jį tereikia atnešti į artimiausią savo mieste esantį „Tele2“ saloną, o viskuo kitu pasirūpina jo darbuotojai. Po 3-5 darbo dienų tame pačiame salone šeimininkas jau gali atsiimti savo išmanųjį. Įrenginys nėra taisomas salone – įdėtas į specialią dėžutę, kurią darbuotojai sandariai užplombuoja, jis keliauja į sostinėje esantį „Telefonų priežiūros centrą“.
Telefonai išpakuojami tik centre. Sugrupuoti pagal gamintojus, išmanieji patenka pas meistrus, kurie, visų pirma, įvertina kiekvieno įrenginio būklę. Tada imasi remonto darbų, o jau sutaisytas telefonas – yra dar kartą patikrinamas kito inžinieriaus.
„Nepaisant gedimo, dėl kurio įrenginys pas mus patenka, specialistai papildomai patikrina ryšį, kitus telefono jutiklius, ekrano jautrumą lietimui, kamerą. Visa tai darome dėl klientų – kad jie atgautų tobulai veikiantį telefoną. Jei prieš gedimą, įrenginiui galiojo garantija, po remonto pas mus – ji išlieka, o jei tokios nebuvo – suteikiame 3 mėnesių garantiją centre atliktiems darbams“, – pasakojo E. Viselga.
Dėl papildomų patikrinimų remontas netrunka ilgiau. Standartiniu atveju klientas atgauna savo telefoną per 3-5 darbo dienas nuo atidavimo taisymui, nesvarbu kokiame mieste begyventų. Be to, kiekvienas klientas, pridavęs taisyti savo telefoną – salone gauna pakaitinį, kuriuo gali naudotis iki atgaus savąjį.
Sparčiai atliekamus darbus užtikrina kvalifikuota meistrų bei logistikos komanda. Kiekvienas, skirtingų telefonų gamintojų apmokytas meistras per dieną vidutiniškai sutaiso apie 15-20 telefonų.
Išmaniesiems telefonams – dar išmanesnės technologijos
Šiuolaikiniai įrenginiai reikalauja ir inovatyvios priežiūros: pačių naujausių technologijų, originalių detalių ir savo sritį išmanančių profesionalų. Viso to tikėtis galima tik iš telefonų gamintojų sertifikuotų centrų.
„Svarbu nenešti savo įrenginių taisyti į bevardes taisyklas. Pigiau nebus, o taip tvarkytam telefonui panaikinama garantija. Be to – niekas neprisiims atsakomybės, jei įrenginys kitą dieną ir vėl pradės neveikti. Net jei atrodo, kad telefonas sugedo nepataisomai arba remontas bus labai brangus – užsukite į „Tele2“ saloną. Darbuotojai patars ir pasiūlys pačią geriausią išeitį“, – sakė E. Viselga.
„Tele2“ Telefonų priežiūros centre galima taisyti „Samsung“, „Huawei“ „LG“, „Getnord“, „Coolpad“, „Meizu“ ir „Sony“ įrenginius. Garantinis ir negarantinis remontas čia atliekamas ne tik „Tele2“ pirktiems įrenginiams.