Atmintinė: ką reikia žinoti apie draudimo paslaugas karantino laikotarpiu?

2020-04-15, Pranešimas spaudai

Pastaruoju metu gyvename smarkiai pakitusiomis sąlygomis – prie jų prisitaikyti turi ir gyventojai, ir verslas. Karantino laikotarpiu turime itin saugoti vieni kitus, todėl daugelis reikalingų paslaugų, taip pat – ir draudimo, teikiamos nuotoliniu būdu. Daina Remeikienė, „Compensa Vienna Insurance Group“ Klaipėdos regiono vadovė paaiškina, ką reikia žinoti Šilutės gyventojams, jei šiuo metu reikalinga konsultacija, norite apsidrausti ar nutiko žala, ir primena, kaip pastarąją užfiksuoti savarankiškai.

Kur kreiptis, jei reikia draudikų pagalbos

Būtinybė apsaugoti save ir artimuosius itin staigiai pakeitė daugelio gyvenimo būdą: jei tik galime, apsiperkame internetu, dirbame ir mokomės iš namų, be didelio reikalo netgi vengiame iš jų išeiti. Nepaisant to, poreikis gauti įprastas paslaugas, pavyzdžiui – draudimo, išliko, tad jos persikėlė į virtualią erdvę. Siekiant pagreitinti ir palengvinti procesus, kuriami specialūs įrankiai – jau veikia programėlė, padedanti klientui pačiam užfiksuoti automobilio patirtą žalą, užpildyti reikalingus dokumentus ir pasiskaičiuoti draudimo išmoką.

„Karantino laikotarpiu visi privalome vengti kontaktų ir taip rūpintis vieni kitų sveikata, todėl Šilutės draudimo specialistai klientus konsultuoja nuotoliniu būdu. Pasitarti su mumis bei gauti reikalingą pagalbą gyventojai taip pat gali neišeidami iš namų – pakanka su mumis susiekti telefonu ar parašyti elektroninį laišką. Paruošti dokumentai vėliau siunčiami elektroniniu, o jei reikia – ir paprastu paštu“, – sako D. Remeikienė.

D. Remeikienė pažymi, kad prireikus platesnės konsultacijos gyventojai registruojasi iš anksto, o pokalbis su specialistu vyksta klientui patogiausia forma. Jis galimas tiek pasitelkiant elektronines ryšio priemones, tiek ir biure, imantis visų priemonių saugumui bei sveikatai užtikrinti. Visuose biuruose yra dezinfekcijai skirtų priemonių, biure vienu metu gali būti aptarnaujamas vienas žmogus. Darbuotojai dėvi kaukes, jas dėvėti raginami ir klientai, o specialiai nubrėžtos „Stop“ linijos žymi, saugų atstumą, kurio reikia laikytis konsultacijos metu.

 

Susisiekti su Šilutės draudimo specialistais gyventojai gali šiais kontaktais:

Telefonu +370 655 44550

El. paštu daina.remeikiene@compensa.lt

Reikalingus kontaktus taip pat galima rasti sekant šią nuorodą.

 

„Compensa Vienna Insurance Group“ ekspertas atkreipia dėmesį, kad nutikus draudžiamajam įvykiui, jį užregistruoti taip pat galima neišėjus iš namų. Tokiu atveju draudimo išmoka apskaičiuojama remiantis pateiktais dokumentais bei nuotraukomis, kuriose užfiksuota žala. Apgadinto turto nuotraukų rekomenduojama pateikti daugiau – būtent taip specialistai galės matyti ir įvertinti patirtos žalos dydį. Reikalingus dokumentus taip pat galima pateikti nufotografuotus.

Kaip patiems teisingai užfiksuoti žalą

D. Remeikienės teigimu, tai, kokių dokumentų bei nuotraukų reikia žalai užfiksuoti, priklauso nuo jos pobūdžio, tad pravartu susisiekti su draudimo specialistais ir pasitikslinti detales. Ekspertai, gavę visą reikalingą informaciją, dirba įprasta tvarka ir tempu – apskaičiuoja išmokos dydį ir užtikrina jos išmokėjimą.

Žemiau pateikiami dažniausi atvejai ir svarbiausi patarimai:

Jei žala nutiko transporto priemonei, reikia pranešti apie įvykį draudimo bendrovei, pateikti nuotraukas, automobilio registracijos liudijimą, eismo įvykio deklaraciją arba policijos pažymą. KASKO draudimo atveju reikia pridėti ir automobilį įvykio metu vairavusio asmens vairuotojo pažymėjimo kopiją (tos pusės, kurioje yra nuotrauka).

Transporto priemonės patirtą žalą svarbu tinkamai užfiksuoti. Nuotraukas patariama daryti šviesiuoju paros metu, transporto priemonė turėtų būti švari, jos neturėtų užstoti kiti objektai. Nuotraukose turi matytis automobilio valstybinis numeris. Fotografuojant defektus reikia padaryti bendrą nuotrauką ir detalią kiekvieno defekto nuotrauką iš arti. Taip pat – nufotografuoti automobilio ridą ir kėbulo numerį.

Siekdama padėti klientams greičiau ir lengviau atlikti išvardytus veiksmus, draudimo bendrovė pasitelkia ir specialų įrankį. Žalą užregistravęs klientas, jei pageidauja, naudodamas specialią nuorodą gali nufotografuoti ir pažymėti automobilio pažeidimus, įkelti reikiamus dokumentus ir pasiskaičiuoti galimą išmoką. Šiuo sudėtingu laikotarpiu tokia galimybė reiškia dvigubą naudą: galima ir sutaupyti laiko, ir išvengti fizinių kontaktų.

Jei žala nutiko turtui, reikia pranešti apie įvykį draudimo bendrovei, pateikti sugadinto turto nuotraukas (bendras vaizdas ir aiškiai matomi sugadinimai). Jei sugadintas kilnojamasis turtas, reikalingas defektinis aktas ir turto įsigijimo dokumentai (jei neturite – informacija, kada ir kur jis buvo įsigytas). Jei buvo sugadintas nekilnojamasis turtas ir turite galimybę, pateikite remonto sąmatą, kurioje atskirai atsispindėtų išlaidos darbams, medžiagoms ir kt. Taip pat – buto planą su pažymėta sugadinimų vieta.

Nutikus nelaimingam atsitikimui, reikia pranešti apie įvykį draudimo bendrovei ir pateikti medicininį dokumentą iš gydymo įstaigos. Tolimesni žingsniai su kiekvienu klientu įprastai derinami individualiai.

Jei eismo įvykio metu buvo sužaloti asmenys, reikalinga pateikti laisvos formos prašymą, nurodant, kokia žala buvo patirta, taip pat medicininį dokumentą iš gydymo įstaigos ir medicinines išlaidas patvirtinančius dokumentus.


Straipsnio komentarai

T2020-04-16
Dešimta metų nesidraudžia, tai greičiausiai ir auto priemonė nedrausta ir gal net neregistruota. Ir su tokiu požiūriu dar spėčiau jog kartais prie vairo ir gramą padaro. IR VĖLGI tame bėdos nemato. Kai toks girtas į naują Lexusą įvarys tai maža nepasirodys. Geriau apsidrausti ir ramiam važinėti, negu bijoti pareigūno už kiekvieno krūmo ar dar blogiau - padarius žioplą klaidą neišsimokėti visą gyvenimą. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
.. @ Algis2020-04-15
nu gali būti kad Algis nemeluoja, jeigu jis transportui naudoja lėktuvus, traukinius ir taksi automobilius. Nors gali būti kad turi omenyje kažkokį transportą kuris yra žinybinis, operatyvinis, karinis, tt.. Nu kad jisai važinėja neturėdamas draudimo ant savo tikro vardo. Jis važinėja su dokumentais kurie yra fiktyvus, rakštisteininiai, natistiniai, ES-esininkiniai, tt.. Pavyzdžiui lietuva turi tokius įdomius susitarimus pasirašius "gynybos" srityje (SOFA agreement), kur tie "gynėjai" gali atsikraustyti į lietuvą ir gyventi kaip komunizme, kur jiems viskas nemokama net ir komunalinės paslaugos, negana to policija neturi teisės jų ir stabdyti jų mašinų tarsi jie kažkokie diplomatai. Tame ir drąsos kelio esmė kad raiteliai be galvos todėl ir gali pasakoti istorijas kaip jie drąsiai kelia aukštai galvą. Tai tarnauja ir kaip ginklai, kur užkrečiama su blogais pavyzdžiais.. Tame ir esmė kad bet kas yra parašyta tai vis tiek visokios nesamonės. Tad čia reikalinga turėti omenyje ir kitus "lost in translation" kalbininkystės aspektus. Nu pavyzdžiui anglių karalystės žodis "intelligence" verčiasi kaip "žvalgyba", nors "žvalgyba" tai tarsi kažkas kas prieštarautų to angliško žodžio žodyniniam apibrėžimui. Nors lietuvių kalba paaiškina kažkokias "įdomybes". Nu žvalgyba negali būti vykdoma ten kur viskas aišku ty namuose, bet čia ir yra įdomi klounų raudona vėliava apie tuos "įstatymus" draudžiančius užsiimti pranašiška veikla savame krašte. Nu žvalgai tai kažkokie įdomus fantomasai, kurie vis kitaip atrodys žiūrint į juos iš vis kitos pusės. Čia kalba ir eina apie kryžiuočių kryžiaus žygiuose naudojamus žandų sukinėjimus. Tai vienas iš labai plačiai naudojamų šunybių vykdymo metodų, kur taikinys atseit pats panori kad juos muštų tose bažnyčiose. Tame ir esmė kad yra dar ir pedofilų klanas ir jų labai "uber alles" rūpyba: Ad litem, kur jie visus išžudo už akių. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Algis2020-04-15
desietka metu be jokiu draudimu vaziauju ir viskas gerai Komentaras patinka Komentaras nepatinka
..2020-04-15
karantino laikotarpiu žmonėms draudimų labai padaugėjo. Bet taip buvo sukurta daug darbo vietų kažkokiems "kadrams" kurie prižiūri kaip laikomasi draudimų. Nu pasaulis užkariautas pasinaudojant eksperimentinių stanfordo kalėjimų "gerąja patirtimi". Bet čia negalima žiūrėti į "puses". Bet į visas "draudimo" paslaugas teikiančias įstaigas reikalinga žiūrėti panašiaii kaip ir į kitas **** gestapo "law-onines": antstolius, notarus, seimą, ministerijas, prezidentūras, teismus, tt nepamirškit kad yra dar ir uber uber alles draudikai tai yra aktuarai, kur iš viso neaišku kuo jie užsiima. Gal jie ir uždraudžia kažką? kas įdomu prieš karantiną euro vaistinėje 50 vnt medicininių kaukių pakuotė kainavo 5,19 eurų. Dabar tokia dėžutė kainuoja jau 35 eurai. Komentaras patinka Komentaras nepatinka