Tęsiamas vietinių traukinių reisų grąžinimas

2020-05-22, sumin.lrv.lt

Nuo ketvirtadienio daugiau traukinių kursuos maršrutais Kaunas–Vilnius, Vilnius–Turmantas–Vilnius, Vilnius–Trakai–Vilnius, Vilnius–Kena–Vilnius ir Klaipėda–Šilutė–Klaipėda. Atnaujinti tvarkaraščiai  pateikti internetinėje svetainėje www.traukiniobilietas.lt. Bendrovė fiksuoja, kad, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, į traukinius sugrįžo jau apie 40 proc. keleivių.

„LG Keleiviams“ generalinio direktoriaus Lino Baužio teigimu, sustiprintos saugumo priemonės traukiniuose ir stotyse išliks: į stotis patekti galima tik su kelionės bilietu arba rengiantis jį įsigyti. Atsiskaitymai grynaisiais, vengiant kontakto, taip pat nebus galimi, o keleiviams primenama, kad traukiniuose veidą privalu dengti kauke. Tarp keleivių ir toliau bus išlaikomas atstumas.

„Atkreipiame keleivių dėmesį, kad dėvėti kaukes tebėra privaloma viešose uždarose erdvėse – taigi tiek geležinkelio stotyse, tiek traukiniuose veidą būtina dengti kauke, skarele ar mova. Žinoma, mūsų darbuotojai ir toliau dėvės apsaugos priemones, o traukiniai reguliariai bus valomi dezinfekantais. Keleiviams dėkojame už supratingumą, saugant save ir aplinkinius, ir prašome, jaučiantis prastai ar priklausant rizikos grupei, jokiu būdu nekeliauti“, – situaciją apžvelgia „LG Keleiviams“ vadovas.

„LG Keleiviams“, net ir laikinai sustabdžiusi dalį reisų, užtikrino būtinąjį susisiekimą, o kurį laiką apskritai buvo likusi vieninteliu tarpmiestiniu vežėju šalyje. Bendrovė traukinių grąžinimą pradėjo gegužės 11 d. – tądien atnaujinti 17 reisų. Atnaujinus dar 13, iš viso „LG Keleiviams” vykdys 150 reisų, sustabdyti liks 76. Atsargiai švelninti karantino sąlygas traukiniuose bendrovė ėmėsi balandžio 24 d., sugrąžinusi galimybę už bilietą atsiskaityti traukinyje, mokant banko kortele, taip pat atnaujinusi siuntų pervežimo traukiniais paslaugą.

„LG Keleiviams“ primena, kad apie visus pokyčius keleiviai informuojami internetinėje svetainėje www.traukiniobilietas.lt, „Lietuvos geležinkelių“ feisbuko paskyroje ir informacijos centro telefonu +370 700 55111.


Straipsnio komentarai

..2020-05-22
labai senai važiavau su traukiniu. Va kas keista su šilute kad turi tokią senovinę gražią geležinkelio stotį ir jinai visai nenaudojama pagal paskirtį. Jugi ta stotis vietiniams ar svečiams būtų dalis atrakcijos ir priduotų šilutės miestui žavesio padedant sudaryti pirmą įspūdį apie miestą, jau nekalbant apie civilizuotumą. Dabar tuos keleivius išlaipina ir įlaipina kaip į gyvulinius vagonus. Tad yra įdomu kiti nekilnojami ir neatidėliojami reikalai. jeigu nueisit į tą straipsnyje paminėtą svetainę kur pateiktas visų lietuvos geležinkelių stočių sąrašas, tenais nerasite šilutės geležinkelio stoties. Aš kaip suprantu šilutės geležinkelio stotis yra kažkaip "daroma", pasinaudojant kažkokiais keistais metodais. Nu buvo laikotarpis kai buvo "dirvonavimas", traukiniai atseit į šilutę iš viso nevažiuodavo, o jeigu važiuodavo tai nestodavo, o jeigu stodavo tai tik anglių karalystės ir chemijos pramonės traukiniai, po to atseit "vargstantis" geležinkelis išnuomavo tą laukimo salę vairavimo mokyklai, kurioje jokios "matomos" veiklos nevykdavo. Tai nereiškia kad ta mokykla ant popieriaus nėra pirmaujanti institucija lietuvoje. Nu jeigu "ruošiami" popieriai kažkokiems kariniams ar žvalgybiniems kadrams. Vien ką reiškia "pavardės" ir žemai skraidančių (pragaro) angelų trandalietai. Kiek ten esu ėjęs pro šalį tyčia ar netyčia viduje absoliučiai tuščia tik mano ta labai inteligentiškos kryžiuočių bendruomenės "kaimynė" tupėdavo ir perėdavo kažkokius auksinius kiaušinius, karšdama purtydama auksinių avinėlių vilnas. Nu jos vyras tai "policijos" tyrėjas, bet į ostapininkysčių kėdes negalima žiūrėti kaip į stogus. Matot šalia tas pastatas kur būdavo kažkoks traukinių remonto garažas ir bokštas irgi "susiprivatizavo" ir pavirto į kažkokį įdomų "objektą". Tas nelogiškas husqvarna kioskelis, buvo ir seniau sovietiniais laikais. Tenais būdavo kažkokia zabegalka ale čeburekinė, koldūnai, tt. Buvo "logiška" paslauga keliaujantiems - užkandinė. Bet husqvarna praplėte ir po to metėsi į cintjoniškių gatvę.
Tad čia nėra taip kad geležinkeliečius kažkas "skriaudžia". Jie patys vysto kažką, bet jiems sudėlioja bėgius ir maršrutus taip kad gautusi labai pavojingos "trolley problems", kurias jau duoda jums išspresti, kad jūs išsirinktumėte mažesnę blogybę. Nu čia iš tos operos kur atseit iš mano "mamos" lūpų tai jinai susieta ne tik su kunigais bet ir su geležinkeliais ar stalinkeliais. Nu atseit tas namas kur stoties gatvėje buvo bažnyčia, tenais gyveno geležinkelio stoties viršininkas, su kuriais jinai tenais kažkaip susieta labiau negu su savo "motina" iš plungės rajono kurios vyras irgi buvo geležinkelietis, kuris atseit žuvo geležinkelystėse kai jinai buvo tokia maža kad jo net nepamena. Nu kitas anekdotas tai mano "teta" tai yra mano "tėvo" "sesuo". Jie atseit tremtiniai iš sibiro, kurie kai grįžo iš sibiro jiems neleido grįžti į lietuvą. Turėjo 10 metų dar pabūti "tremtyje" latvijoje. Nu čia įdomu ta latvija kaip liuciferonų makaronysčių objektas. Tai ta "sesuo" kažkaip nepakluso tremtininkystėmis ir vedina meile lietuvai atbėgo pas "brolį. Kažkaip susiorganizavusi :propiska" dokumentus įsidarbino geležinkelio stotyje pašto siuntų skyriuje. Nesamonės. Jugi čia jau "darbas" kuriame neima iš patvorių. Tame ir esmė su geležinkeliečiais. Tenais darbo jūs negausite. Tai vien kariniai ir žvalgybiniai kadrai.
Komentaras patinka Komentaras nepatinka