„e-Būstas“ – pagerintas klientų aptarnavimo būdas
Septintoji pasaulio ekonomika pagal augimo greitį yra Bangladešo valstybėje. Tokius augimo tempus skurdžiai valstybei padėjo išvysti skaitmeninė ekonomika ir freelancerių (laisvų profesijų) bumas. Valstybės sprendimai padėjo gyventojams išugdyti skaitmeninius įgūdžius, kurių dėka jie dabar gali teikti skaitmenines paslaugas visam pasauliui neišeidami iš namų. Šiuo keliu seka ir įmonė, esanti daugiabučių namų administravimo paslaugų lyderė Lietuvoje.
Nuotolinis klientų aptarnavimas
Savo esamiems ir būsimiems klientams UAB „Mano būstas Vakarai“ rekomenduoja naudotis specialiai sukurta mobiliąja programėle arba savitarnos svetaine. Pasak įmonės Vakarų regiono vadovo Alekso Kvederio, pirmiausia tai skirta klientų patogumui ir ryšio su įmonės atsakingais asmenimis pagerinimui.
Kokius pranašumus turi paslaugų valdymas elektroninėje erdvėje? Pateikti pavyzdį apie fizinio kontakto apribojimus užklupus COVID-19 pandemijai, jau tikriausiai būtų banalybė. Pamažu priprantame, kad pagrindinių įstaigų darbas yra vykdomas nuotoliniu būdu, iki minimumo sumažinant fizinius kontaktus. Tik taip galima sustabdyti ligos plitimą regione, šalyje. Tačiau gyvenimas tuo nesibaigia, žmonės naudojasi vienomis ar kitomis paslaugomis ir tame fone natūraliai atsiranda problemos.
Pranašumai skirti vartotojams
Išmanioje būsto valdymo platformoje „e-Būstas“ skiltyje „Pranešti apie gedimą“ galima trumpai parašyti apie savo problemą ir net pridėti nuotraukas. Visi pranešimai be išimties yra registruojami ir perduodami namo administratoriaus atsakingam vadybininkui. Jis artimiausiu laiku susisiekia su klientu ir sprendžia problemą. Taip yra sutaupomas vartotojo laikas, nereikia ieškoti atsakingo asmens ir pranešti apie problemas, o anaiptol – jis pats susisiekia su klientu.
Kaip bepažiūrėsi, tai yra tikrai labai patogu, ir net nereikia klausyti telefono ragelyje įkyrios muzikos, ritmiškai pertraukiamos pranešimu: „Visi vadybininkai užimti, prašome palaukti“. Ne vienas būsto savininkas jau teigiamai įvertino tokią atsiradusią galimybę ir buvo maloniai nustebinti operatyvumu.
Skaidresnė apklausa
Neatidėliotini būsto priežiūros sprendimai gali būti sprendžiami operatyviau. Išmanioje būsto valdymo platformoje yra sukurta skiltis „Apklausos“. Čia būsto savininkas gali išreikšti savo nuomonę vykdomoje apklausoje dėl paslaugų teikimo ar jų gerinimo, o kartais ir dėl neatidėliotinų inžinerinių sprendimų įgyvendinimo, kuriems būtinas būsto savininkų pritarimas.
Greitas, patikimas ir patogus balsavimas, kuriame visiškai eliminuota fizinė galimybė kaip nors daryti įtaką rezultatams.
Patogus sąskaitų valdymas
Išmanioje būsto valdymo platformoje visada galima stebėti informaciją apie suteiktas paslaugas ir išrašytas sąskaitas. Taip pat patogiai galima susimokėti tiesiogiai, negaištant laiko banke ar prekybos centre. Mokėjimų istorijoje galima matyti visą atsiskaitymų seką ir laiku pamatyti neapmokėtą sumą.
Visada pasirengę padėti
Išmaniąja būsto valdymo platforma galima naudotis bet kuriame išmaniajame įrenginyje: kompiuteryje, telefone ar planšetėje.
UAB „Mano būstas Vakarai“ komanda puikiai supranta, kad daliai rizikos grupei priklausančių vyresnio amžiaus žmonių naudojimasis elektroninėmis priemonėmis vis dar gali kelti sunkumų. Tačiau konsultantai, dirbantys įmonėje, visuomet pasirengę padėti. Paskambinus bendruoju telefonu 8 700 55 966, įmonės darbuotojai padės prisijungti prie savitarnos svetainės arba paaiškins, kaip įdiegti „eBūsto“ mobiliąją aplikaciją.
Saugokime save ir kitus – venkime nebūtino fizinio kontakto ir naudokitės specialiai Jums sukurtomis saugiomis bendravimo sistemomis.