Bendrovės „Mano BŪSTAS“ klientai sutaupys pinigų

2021-02-03
Vizualiai daugiabučius nuo šiol apžiūri ir jų būklę vertina ne bendrųjų kompetencijų vadybininkas, o konkrečiai daugiabučiui priskirtas kvalifikuotas techninis inžinierius. Asociatyvi nuotr.
Vizualiai daugiabučius nuo šiol apžiūri ir jų būklę vertina ne bendrųjų kompetencijų vadybininkas, o konkrečiai daugiabučiui priskirtas kvalifikuotas techninis inžinierius. Asociatyvi nuotr.
Šilutės daugiabučių gyventojus, kurių namus prižiūri bendrovė „Mano BŪSTAS“, pasieks puiki žinia, leisianti sutaupyti pinigų. Nuo vasario 1 dienos net 75 proc. mažėja daugiabučių namų techninės priežiūros tarifas. Jei iki šiol gyventojai už šią paslaugą mokėjo apie 7 euro centus už 1 kv. metrą, tai jau netrukus šis mokestis sumažės iki maždaug 1,5 euro cento už 1 kv. metrą.

Kita gera žinia, jog nuo praėjusių metų rudens „Mano BŪSTAS“ paslaugas klientams pradėjo teikti pagal naują veiklos modelį. Jo esmė, kad dabar daugiabučiu rūpinasi ne vienas vadybininkas, bet visas būrys kompetentingų specialistų: nuo inžinierių, buhalterių iki teisininkų. Ir visi jie rūpinasi būsto priežiūros sritimis, kurias geriausiai išmano. Jei anksčiau įmonė dirbo pagal principą klientas-darbuotojas-sistema, tai dabar vadovaujasi principu klientas-sistema-darbuotojas. Tam, kad kliento problema būtų pradėta spręsti, būtų kontroliuojama jos kokybė, terminai, atsakingi asmenys, ji turi patekti į mūsų skaitmeninę duomenų sistemą.

Taigi, klientas pirmiausia savo klausimą suformuoja per savitarnos portalą ar mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“ arba skambina į klientų centrą telefonu. Tokiu būdu visi kliento klausimai iš karto atsiduria sistemoje ir jie nedelsiant perduodami konkrečiam specialistui spręsti: avarinės tarnybos darbuotojui, inžinieriui, apskaitininkui, užklausų valdytojui, e-pardavėjui, kokybės kontrolieriui ir t. t. Tuo metu ankstesniame modelyje klientas pirmiausiai kontaktuodavo su vadybininku, kuris turėdavo užtikrinti, kad informacija būtų suvesta į sistemą. Deja, bet pasitaikydavo, jog neretai suveikdavo žmogiškasis faktorius ir darbuotojas tiesiog pamiršdavo, išeidavo atostogų, pakeisdavo darbą, neturėdavo nuotaikos ar panašiai ir taip kliento išsakyta problema tiesiog pasimesdavo ar likdavo tik pas konkretų asmenį galvoje. Tai netenkino nei įmonės klientų, nei pačios bendrovės.

Esame pasirengę reaguoti į visus klientų klausimus, o kad jie būtų operatyviai sprendžiami, turime stiprią kompetentingų namo priežiūros specialistų komandą, pasiryžusią padėti 24 val. per parą. Vizualiai daugiabučius nuo šiol apžiūri ir jų būklę vertina ne bendrųjų kompetencijų vadybininkas, o konkrečiai daugiabučiui priskirtas kvalifikuotas techninis inžinierius. Jis rūpinasi namo techniniais klausimais, dirba objekte, atlieka namo priežiūrą ir užtikrina, kad visos pastato sistemos funkcionuotų tiksliai, sklandžiai ir be trikdžių.

Primename, kad visi namo gyventojai daugelį būsto priežiūros reikalų gali tvarkyti per mūsų sukurtą skaitmeninę platformą eBŪSTAS. Naudojantis ja galima saugiai ir patogiai dalyvauti apklausose, balsavimuose, matyti ir apmokėti sąskaitas, registruoti gedimus. Esame vienintelė daugiabučių priežiūros įmonė, galinti pasiūlyti saugius, patogius ir skaitmeninius bendravimo bei būsto priežiūros sprendimus. Tai ypač aktualu pandemijos metu, kai visi privalome laikytis saugumo reikalavimų.

Gyventojai visada gali kreiptis į mūsų Klientų centrą Jiems patogiausiu būdu – per savitarnos portalą www.ebustas.lt ar mobilią aplikaciją eBŪSTAS, visą parą veikiančiu telefonu 8 700 55 966 arba el. paštu info@manobustas.lt


Straipsnio komentarai

Mantas2022-01-21
Prieš pirkdami būstą, būtinai prašykite energinio naudingumo sertifikato, galite užsisakyti čia. Būtinai atlikite pastato energinio naudingumo sertifikavimą Pastatų sertifikavimas Komentaras patinka Komentaras nepatinka
..2021-02-03
"užeik pas mus, neišeidamas iš namų". nu jo jūsų namai tai ir yra "mūsų" namai. neužsimirškite kad esate svečiuose. Komentaras patinka Komentaras nepatinka