Pacientams patogesnė registracija telefonu

2021-03-12, silutesligonine.lt

Atsižvelgiant į gyventojų nusiskundimus, jog sudėtinga prisiskambinti į registratūrą ir užsiregistruoti gydytojo specialisto konsultacijai, Šilutės ligoninės Konsultacinėje poliklinikoje įdiegta Skambučių valdymo sistema.  

Šilutės ligoninės Duomenų bazių ir tinklo specialistas Mantas Mikilkevičius paaiškina, ši sistema gyventojams patogesnė tuo, jog jiems nebereikia rinkti kelis kartus registratūros numerio. Visi pacientai bandantys prisiskambinti paskirstomi į virtualią skambučio laukimo eilę. Kai atsilaisvina registratorė, su ja sujungiamas kitas pacientas.

„Anksčiau pacientams prisiskambinti į registratūrą buvo sudėtinga. Kol vienas pacientas kalbėdavo su registratore, kitiems skambinantiems rodydavo užimtą liniją. Tai ir sukeldavo gyventojams nepatogumų renkant numerį iš naujo. Ši nauja Skambučių sistema pacientams patogesnė. Juos pasiekia pagrindinė informacija, jie gali pasirinkti dominančią temą. Pavyzdžiui, registracija, registracijos atšaukimas arba kiti klausimai“, - naujos Skambučių valdymo sistemos privalumus pristato M. Mikilkevičius.

Konsultacinės poliklinikos registratorės taip pat patenkintos nauja Skambučių valdymo sistema. „Sulaukdavome nusiskundimų, kad ne visiems gyventojams pavyksta prisiskambinti į registratūrą, tačiau dabar džiaugiamės, kad galime suteikti kokybiškesnį aptarnavimą“, - sakė registratorė Jūratė Andrijauskaitė.

Įdiegus Skambučių valdymo sistemą, registratorės gali stebėti skambučių srautus, kokiu klausimu kreipiasi pacientai. Svarbu ir tai, kad kiekviena registratorė turi galimybę valdyti praleistus ar atidėtus skambučius. „Pastaruoju metu žmonės aktyviai skambina, turi įvairių klausimų. Dalis pacientų neišlaukia kol bus sujungtas su registratore, tačiau jau turime galimybę jiems perskambinti, - sakė registratorė Birutė Stabingienė. – taip pat prašome neprisiskambinusių gyventojų kantrybės ir neatšaukti skambučio, o palaukti kol jie bus sujungti su registratore. Taip bus išvengta nesusipratimų“.

Konsultacinės poliklinikos registratorės atkreipia gyventojų dėmesį į tai, jog paskambinus į registratūrą paciento sujungti su gydytojo specialisto kabinetu šiuo metu galimybės nėra. Taip pat registratorės prašo pacientų pranešti joms apie neatvykimą pas gydytoją. Tai galima padaryti tuo pačiu išankstinės registracijos telefonu. Tokiu būdu sumažės laukiančiųjų pas gydytojus eilės bei greičiau bus suteikta pagalba jos laukiantiems žmonėms.

Duomenų bazių ir tinklo specialistas paaiškina, kad registratorės gali matyti ir svarbiausius skambučių centro veiklos efektyvumo rodiklius, stebėti neprisiskambinusių statistiką. „Jei pacientai neišlaukia eilės, jų numeris nukeliauja į neprisiskambinusiųjų sąrašą. Tai leidžia matyti kiek ir kokiems numeriams nepavyko prisiskambinti. Jiems registratorės perskambina“, - sakė M. Mikilkevičius.

Tikimasi, kad šios naujos priemonės sumažins nesklandumus kreipiantis į Konsultacinės poliklinikos registratūrą. 

Artimiausiu metu planuojama atnaujinti ir internetinę pacientų registravimo platformą.

Vasario mėnesį į registratūrą skambino 3800 gyventojų. Vidutiniškai į paciento skambutį atsakoma per 29 sekundes.

Išankstinė registracija vykdoma telefonu: 8441 610 40 ir internetu: http://ipr.silutesligonine.lt/


Straipsnio komentarai

..2021-03-12
Tame ir esmė kad yra visiškai neaišku ką reiškia "savanoriškas" gydymas. Jeigu tu eini pas gydytojus kai tau kažkas negerai tai jau priverstinis gydymas, nes tu eini verčiamas skausmo ar kitokių nepatogumų kurie tau trukdo gyventi pilnavertį gyvenimą. Nu ir tai labai sudėtinga viskas. Pats pagalvok kuo skiriasi karinėje tarnyba savanoriams nuo kitokios rūšies karinės tarnybos "atlikėjų". Jeigu tave gydo priverstinai tau nežinant kažkoks savanoris ar tai gali skaitytis kaip savanoriškas gydymas? Nesvarbu tol kol kažkaip nereikalinga kažką apie tai "susiprasti". Nu kol neprieini kažkokios sankryžos kur reikalinga pasirinkti į kurią pusę sukti. Tiems pas kuriuos nagai į save riesti turbūt visada "aišku" kaip nusukti ne todėl kad jie taip "sutverti", bet todėl kad jie naudoja "navigacijas", gps'us, tt. Jeigu jie "išmokę" ir žino jiems tik atrodo kad braido po tą pačią upę. Kitas reikalas kai prieini liepto galą ant sukamo ratelio, krumpliaračio, rotorio, tt.. Kitas reikalas tai jeigu medicina kažkokia "mina" ar "ola", kur užminuota kitokia "užuomina". Tu negali eiti "gydytis" savanoriškai jeigu nesupranti kas tau yra negerai. Tai kaip gydosi "nebyliai" ar "neregiai"? Va ateina nebylys į registratūrą, kaip jis "susikalba"? Su pirščiukais? Eina su vertėju? Nu daktaras negali už tave kažką "suprasti" žodžiais. O taip ir pildomos visos kortelės, o dar baisiau ta nauja sistema kur viskas pildoma elektroninėje erdvės medžių šakose dėliojant varneles ant iš anksto paruoštų šakų. Ir sužydi dar viena šakelė. Tai kaip kartuvių žaidimas. Tokia medicina ir tokie daktarai jau yra šarlatanų teritorija. Nu ir geras pavyzdys kodėl odontologija žymiai anksčiau atsiskyrė ir yra taip stipriai atskirta nuo "medicinos". Tenais žmogelis atsisėda į kėdę, prasižioja ir jau kaip žuvis pakliuvusi į tinklą. Dar ir turi susiprasti kad negalima ir spurdėti, nes tai trukdys "taisyti" tavo dantis tarsi tai būtų kažkoks smaluotas agregatas garaže. Nu jo ortodontija įdomiai "gydo" su tais breketais, atstato dantis į "savo" vietą. Tam reikia laiko, bet rimtai burnoje įsivyrauja kažkokia tvarka ir teisingumas. Aišku jeigu tie dantys "sveiki". Bet va gali dantys būti sveiki, bet nesveikai sudygę, kas gali labai įtakoti pačių dantų sveikatą. Ir neaišku kas ką čia kur įtakoja. Va nuvažiuoji lietuvoje prie jūros visos pušys šile palinkusios nuo jūros. Atseit vėjas nulenkia ne tik jaunus medelius, bet ir mišką. Bet čia kalba eina tik apie aklųjų karalystę. Aš kaip suprantu va suprantantis žmogus atsisės į odontologijos kėdę ir "taisys" tuos savo dantis kartu su odontologu, nes jisai supranta kažką daugiau negu "odontologas". Tai jo dantys. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
jo2021-03-12
Vietoje atsakymo, dažniausiai užduodami klausimai:
- ko čia ieškai?
- kur anksčiau buvai?
Komentaras patinka Komentaras nepatinka
..2021-03-12
šnekama tarsi kalba eina ne apie mediciną ir gydymą, bet kažkokius laukinius kurie profesionaliai užsiima laukimu ir laukinimu. Nu žodis "pacientas" tai yra nuo angliško žodžio "patient" ir su tuo susietas žodis "patience". Ir kodėl duomenų bazių ir tinklų specialistas nepaaiškino kiek nekantriems laukiniams kainuos ta platforma? Iš kur pirko? Kas diegė? Ar organizavo viešuosius pirkimus? O gal parsisiuntė po blatu iš kokių nors piratų? Man taip keista buvo kad va ligoninėje tiek visokių tų informatikos specialistų, kurie važinėja su luxusinėmis mašinomis, vartosi prabangoje, maišo pasaulį skersai ir išilgai, gali sau leisti viską ką tik širdis užsigeidžia vartantis kaip inkstai taukuose, bet va kažkada prieš 13-14 metų klasioko tėvas kuris dirbo tada ligoninėje kažkokiu geltono lietaus viršininku. Nu jis dabar jau pensijoje. Bet tada irgi laikė kažkokius kvalifikacijos tobulinimo egzaminus nuotoliniu būdu tai ateidavo į namus kelis mėnesius kad naudotis kompiuteriu, nes atseit neturėjo savo. Ir atseit buvo reikalinga kad už rankytės "palaikytų", nes tenais ligoninėje atseit niekas nieko apie kompiuterius nesupranta. Ir dar vieną vakarą sako gal gali atvažiuoti į ligoninę kažko nesuprantame apie registratūros kompiuterį, ką čia kažkoks mygtukas "daro", nes atseit nebuvo nei kvapo jokių duomenų bazių ir tinklų specialistų. Arba tik išsikalinėjo kalės ir kaliniai nes tas vizginimas matyt eina į galvą. Komentaras patinka Komentaras nepatinka