Kaip sudaryti gerą įspūdį apie verslą susitikimo metu?
Kiekvienas bet kurio kolektyvo vadovas visada svajoja palikti net tik apie save, bet ir savo darbo kolektyvą bei bendrai vykdomą verslą kuo geresnį įspūdį partneriams susitikimo su jais metu. Į ką būtina atsižvelgti ruošiantis tokiam susitikimui?
Nenumokite ranka į savo išvaizdos patrauklumą
Nors liaudyje sakoma, kad žmogų pagal drabužį pasitinka, o pagal protą palydi, vis dėlto negalima ignoruoti išorinio įvaizdžio svarbos. Jeigu verslo susitikime atrodysite skurdžiai ir nepatraukliai apsirengę, iš partnerio pusės gali kilti įvairių neigiamų reakcijų. Todėl savo išvaizdai ir drabužiams nepagailėkite nei dėmesio, nei pinigų. Jei atrodysite solidžiai, tai tokiu jus ir laikys. Be to, su solidžiu žmogui ir bendrauja kitas solidus žmogus, nes tokia jau žmogaus prigimtis, jis nori bendrauti su panašiais į save.
Neatsilikite nuo einamųjų įvykių informacijos
Domėjimasis aktualijomis – tai viena būtiniausių savybių. Nes verslo pokalbio intrigos atnaujinimui kartas nuo karto praverčia „kūrybinės“ pertraukėlės, kurių metu galima trumpai šnektelėti bendromis abu pašnekovus dominančiomis pašalinėmis temomis. Tik pravartu žinoti, kas labiausiai domintų partnerį – ar sportas, ar kriminalai, ar pramogų pasaulis, ar politiniai įvykiai ir pan. Jei pasirinksite tinkamą raktą į partnerio širdį, tai iš to tikrai abu turėsite naudos, jums ir kitais klausimais bus lengviau rasti bendrą sutarimą.
Stenkitės atrodyti patikimi ir dėmesingi
Verslo susitikimo metu visą savo dėmesį būkite nukreipę į savo svečią, tačiau ir perdėtai suvaidinto dėmesio nerodykite, nes tai gali suveikti atstumiančiai. Ir jokiu būdu negalima tyčia ar netyčia parodyti arogantiškumo, nes jį pajutęs galimas verslo partneris vargu ar norės daugiau su jumis bendrauti. Todėl su kiekvienu klientu bendraukite vienodai maloniai ir pagarbiai, nepakenktų ir švelniai pajuokauti, nes tai puikiai padeda pašnekovui atsipalaiduoti, dingsta psichologinė įtampa.
Ir jokiu būdu neskirstykite savo klientų į tuos, kurie galėtų būti labiau ar mažiau naudingi. Juk nežinia, kaip reikalai gali pasisukti vėliau. Buvęs pelningu klientas gali tokiu nebelikti ir atvirkščiai. Todėl verta įsiminti taisyklę, jog atsargumas gėdos nedaro. Ta pačia intencija pasirūpinkite, kad verslo susitikimams skirtoje patalpoje stovėtų prabangūs stalai konferencijoms, nes nuo jų išvaizdos irgi priklausys susitikimo su partneriais sėkmė.
Straipsnio komentarai
Dauguma šlipsuotų prasilenkia su gamyba...nori pigiai pirkti brangiai parduoti...tiesiog š-malimo aparatai, spekulantai.