Jaunimas atpažino interaktyviame ekrane rodomus vaizdus

2022-03-07, Žaneta Jokužytė, Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Informacijos skyriaus vyresn. bibliotekininkė
Vienuoliktokės užsiėmimo metu neformaliai mokėsi, pasitikrino turimas žinias, lavino loginio mąstymo, kūrybiškumo įgūdžius. Autorės nuotr.
Vienuoliktokės užsiėmimo metu neformaliai mokėsi, pasitikrino turimas žinias, lavino loginio mąstymo, kūrybiškumo įgūdžius. Autorės nuotr.
Šiemet Lietuvoje paskelbti Jaunimo metai, tad visuomet malonu, kai į Šilutės F. Bajoraičio viešąją biblioteką užsuka jauni žmonės, siekiantys ne tik smagiai praleisti laiką, bet ir įgyti naujų žinių. Vasario 25 dieną čia susirinko Šilutės profesinio mokymo centro 11 klasės mokinės kartu su mokytoja.

Užsiėmimas vyko pagal Kultūros paso programą „Žaisdami interaktyvų žaidimą „Grindopolis 2.0“ atrandame Šilutę“. Tai yra interaktyvus žaidimas, skirtas visiems, norintiems įdomiai praleisti laiką, netradicinėmis ir pažangiomis priemonėmis įgyti žinių apie Mažosios Lietuvos regiono, Šilutės krašto istoriją, etnografiją, kultūros paveldo objektus, žymias asmenybes, tradicijas bei papročius, architektūrą, meną, muziką, kt.

Merginos puikiai atpažino interaktyviame ekrane pavaizduotą senąją Šilutės gaisrinę, žinojo, kur yra Raganų eglė, kokiame mieste stovi paminklas prūsų sukilimo žymiausiam vadui Herkui Mantui, kodėl Kuršių marių burvaltes sugalvota ženklinti vėtrungėmis. Kai kurie lietuvininkų tarmės žodžiai joms buvo negirdėti, tad žaidimo metu paaiškėjo, ką jie reiškia. Žaisti nebuvo sunku, nes klausimai pateikiami su keturiais atsakymų variantais.

Vienuoliktokės užsiėmimo metu neformaliai mokėsi, pasitikrino turimas žinias, lavino loginio mąstymo, kūrybiškumo įgūdžius. Edukacinio užsiėmimo dalyvės apdovanotos atminimo dovanėlėmis.

 


Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!