Su interneto ir TV paslaugų teikėja „Cgates“ neįmanoma susikalbėti
Į „Šilokarčemą“ kreipėsi šilutiškė Daiva (vardas pakeistas, redakcijai žinomas, – red. pastaba). Moteris pasakojo apie tai, kad patiria nepatogumus, mat niekaip negali susikalbėti su UAB „Cgates“.
„Istorija prasidėjo dar praėjusių metų gruodžio pradžioje. Tris savaites neturėjome interneto, nes tiek laiko šalino gedimus. Trūko kantrybė – paslaugos atsisakiau. Sutartis buvo pasirašyta 2017 m. gruodį. Įmonė lyg ir sutiko, kad jų paslaugų atsisakome. Tą pačią dieną iš televizoriaus ištraukiau kortelę, informavau, kad jie pasiimtų ją ir visą įrangą. Tačiau viską pasiėmė tik šių metų vasario 15-ąją. Ir tai padarė tik po 6 skambučių jiems. Negana to, pradėjo reikalauti padengti kažkokias neva mūsų skolas“, - dėstė moteris.
Ji gavo pranešimą dėl ne visško atsiskaitymo už suteiktas paslaugas – 134,64 euro. Perspėta, kad jei nesulauks buvusios klientės veiksmų, jie turės imtis kraštutinių priemonių.
„Reikalauja sumokėti už įrangą, kuri grąžinta. Parašiau laišką, kad esame neskolingi. Dabar nebeįmanoma suprasti – mes skolingi ar ne. Kodėl vis dar pasiekia pranešimai apie neapmokėtus likučius? Skambinu – operatoriai užimti. Laukiau pusvalandį, kol atsiliepė. Bet aiškiau dėl nieko nepasidarė. Manau, ši įmonė negerbia savo klientų. Ji apskritai pasirodė nepatikima. Niekam nerekomenduočiau su jais sudaryti sutarčių dėl paslaugų“, - pyktelėjusi kalbėjo šilutiškė.
„Šilokarčema“ bandė padėti moteriai atsakyti į jai kylančius klausimus. Tačiau minėta įmonė nė karto neatsakė į siųstus užklausimus. Taigi, tai irgi daug pasako.