5 reklamos tendencijos, kurias reikia žinoti 2023 m.

2023-03-03

Per pastaruosius dvejus metus rinkodaros srityje įvyko daugybė pokyčių. Klientai šiandien tikisi, kad prekių ženklai jiems suteiks asmeninę, išskirtinę patirtį visais kanalais. Dėl recesijos ir infliacijos vartotojų išlaidavimo įpročiai toliau keičiasi. Rinkodaros specialistai turi augti ir prisitaikyti kartu su jais.

Pateikiame svarbiausias reklamos tendencijas, kurias prekių ženklai turėtų stebėti 2023 m.

 

Geriausia strategija - vaizdinio ir rašytinio turinio derinys

Svetainėse vis dar reikia tekstinės informacijos. Tačiau pridėjus vaizdo įrašus, kuriuose pristatomi produktai (o vėliau juos galima įtraukti į socialinius tinklus), rinkodaros specialistai pasieks platesnę auditoriją. Daugiau apie video turinio svarbą komunikacijai ir e. prekybai skaitykite: https://econtent.store/video-turinio-svarba-komunikacijoje-ir-elektronineje-prekyboje/.

 

Socialinių tinklų įvairovė

Vartotojai parodė norą peržengti socialinės medijos status quo ir ieškoti įdomių naujų dalyvių, taip atverdami kelią tokioms programėlėms kaip TikTok ir BeReal. 2023 m. reklamuotojai didins savo statymus dėl vartotojų smalsumo ir išbandys daugiau platformų. Ilgamečiai žaidėjai, tokie kaip Meta ir Snap, patiria nuosmukį.

TikTok išpopuliarintas trumpas vaizdo įrašų formatas išliks pagrindinis socialinių tinklų akcentas. Tačiau tai nebus daroma ilgo formato vaizdo įrašų sąskaita. Prognozuojama, kad trumpesni vaizdo įrašai bus naudojami, siekiant sukelti susidomėjimą, kad vėliau būtų galima pateikti ilgesnį turinį.

 

Kūrėjų ekonomika augs ir keisis

Kadangi socialinėje medijoje vis daugiau dėmesio skiriama prekės ženklo žinomumui, rinkodaros specialistai turi rasti kūrėjų, kurie turi savitą balsą ir gerbėjų bazę.

Prekės ženklams gali būti iššūkis kurti turinį, kuris sudomintų klientus laiko stokojančiame pasaulyje. Štai čia atsiranda turinio kūrėjai. Tai nereiškia, kad omenyje turimi tik aukšto lygio influenceriai. Tai gali būti įmonės darbuotojai, klientai ar net tam tikros srities ekspertai. Nuo COVID-19 pandemijos laikų matome naują socialinės medijos kultūrą. Joje daugiausia dėmesio skiriama ne sekėjų skaičiui, o pačiam turiniui.

Specialių funkcijų turinio kūrėjams atsiradimas TikTok, YouTube ir Twitch reiškia, kad kūrėjams atsiranda paskata skirti laiko turinio, kuriuo galėtų pasinaudoti prekės ženklas, rengimui.

 

Grįžimas į gyvus renginius

Praėjus pandemijai įmonės vėl pradės organizuoti gyvus renginius, kad užmegztų ryšį su klientais ir didintų prekės ženklo žinomumą. Nesvarbu, ar atidarytumėte naują parduotuvėlę vietos bendruomenėje, ar remtumėte svarbią parodą, ar dalyvautumėte pramonės konferencijoje. Yra daug kūrybiškų būdų, kaip šią išbandytą rinkodaros strategiją įtraukti į savo verslą.

Praėjusiais metais 50 % įmonių tikėjosi, kad 2022 m. dalyvaus daugiau renginių nei 2021 m. Tikimasi, kad ši internetinės rinkodaros tendencija išliks ir 2023 m. Įmonės pripažįsta asmeninio bendravimo vertę, konvertuojant potencialius klientus ir užmezgant ilgalaikius santykius su pirkėjais.

 

Dėmesys daugiakanalei veiklai

2023 m. vis didės daugiakanalės rinkodaros strategijų svarba. Reklamos užsakovai norės suartinti visas medijas, kad sukurtų nuoseklią ir paveikią prekės ženklo patirtį bei padidintų kampanijų veiksmingumą. Šis mąstymas iš esmės ir negrįžtamai pakeis visų prekių ženklų požiūrį į kampanijas bei jų planavimą.

Ypač verta paminėti televiziją. Ji vis dar yra patikimiausia žiniasklaidos priemonė. Ji įrodė, kad gali prasiskverbti pro skaitmeninį triukšmą. Ji pradės integruotis į daugiakanalius sprendimus ir taps pagrindine jų dalimi.


Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!