Kaip sukurti įsimintiną produkto dizainą?
Produkto pakuotė sukelia emocijas ir suteikia informacijos apie gaminio savybes ir privalumus, todėl jos dizainas turi būti funkcionalus, bet įsimintinas. Pakuotės dizainas taip pat apima spalvas, grafiką ir naudojamas medžiagas. Kaip sukurti įsimintiną gaminio pakuotę?
Kodėl produkto dizainas toks svarbus?
Galbūt dar nežinote, bet tokia nepastebima veikla kaip pakuotės kūrimas yra didesnė jūsų sėkmės pusė. Šiuolaikinis pasaulis – tai nuolatinis vystymasis, inovacijos, naujų produktų įvedimas ir cikliškas rinkos konkurencijos didėjimas. Dėl daugybės sprendimų, būdų ir galimybių mes pradedame siekti svajonių, tikslų ir įspūdingų rezultatų – kurdami kažką naujo. Neabejotinai visi turi galimybę išreikšti savo išskirtinumą ir originalumą kurdami pakuotes produktams, kurios šiandien yra tokios madingos ir unikalios.
Komunikacija pakuočių dizaine
Pakuotės dizainas informuoja apie produkto naudą naudotojams, pabrėždamas jo vertę, pavyzdžiui, kokybę ar naujoves. Tai padeda išskirti gaminį iš kitų rinkoje esančių gaminių, todėl klientai nori jį įsigyti. Pakuotės, pavyzdžiui, maišeliai su spauda, taip pat turi būti patrauklios ir atspindėti prekės ženklo asmenybę. Jis turėtų patraukti klientų dėmesį ir paskatinti juos norėti sužinoti daugiau apie produktą. Pakuotės etiketėje turėtų būti pateikta informacija apie gaminį, įskaitant jo sudedamąsias dalis ir naudojimo būdus.
Kaip turėtų atrodyti pakuotės dizainas?
Pakuotės dizainas gali padėti klientams greitai suprasti produkto naudą ir tai, kaip jis pagerins jų gyvenimą. Pavyzdžiui, jei tai naujas maisto produktas, prieš pirkdami jį žmonės gali norėti sužinoti, kas yra pakuotės viduje, tad tokiu atveju puikus pakuotės pasirinkimas būtų - maistinė pakuotė su langeliu, kad būtų matoma dalis produkto. Jie taip pat gali norėti sužinoti apie jo sudedamąsias dalis ir ar jos yra sveikos, ar ne. Visa ši informacija turėtų būti pateikta produkto etiketėje, aiškiu ir įskaitomu šriftu.
Pakuotės dizainas turėtų perteikti gaminio prekės ženklo identitetą ir įmonės vertybes. Vartotojai pakuotę gali pamatyti tik vieną kartą, tačiau jie įsimins, jei ji juos įkvėps arba privers nusišypsoti. Pakuotė yra svarbi, nes ji padeda sukurti lojalumą prekės ženklui ir padidinti pardavimus. Pavyzdžiui, klientas gali pirkti tam tikro prekės ženklo šokoladą dėl pakuotės dizaino. Šokolado skonis gali būti ne toks geras kaip kito prekės ženklo šokolado, bet klientas vis tiek pirks produktą, nes jam patinka, kaip jis atrodo lentynose.