Kaip atkreipti auditorijos dėmesį?
Ar per didelis kūrybiškumas gali pakenkti įstaigos komunikacijai? Gal komunikuojant vertėta įsprausti save į tam tikrus rėmus? Kokia turi būti efektyvi komunikacija, kad auditorija tinkamai suprastų norimą perduoti žinutę Šilutės kultūros darbuotojai mokėsi birželio 2 d. dalyvaudami Šilutės F. Bajoraičio viešojoje bibliotekoje vykusiuose mokymuose „Kultūros komunikacija ir auditorijų plėtra“.
Mokymus vedė lektorius Justas Rožėnas – komunikacijos, strategijų ir kūrybos konsultantas, 15min group reklamos kūrybos vadovas.
Lektorius pasidalino istorijomis, kurios iliustruoja kultūros komunikacijoje gajas prielaidas. Kalbėta apie kūrybiškumo (ne)svarbą kultūros komunikacijoje, kur per didelis kūrybiškumas gali būti nesuprastas auditorijos. Mokymų metu analizuota, kokie gali būti kūrėjų ir auditorijos lūkesčiai. Lektorius akcentavo, kad svarbu tinkamai suformuluoti komunikacijos užduotį sau ir kitiems, aiškiai apsibrėžti tikslą, nusistatyti ir pažinti, kokiai auditorijai yra skiriama komunikacijos žinutė ir kt.
J. Rožėnas aptarė ir pristatė dažniausiai daromas komunikacijos klaidas socialiniuose tinkluose. Dalyviai, išanalizavę įvairius vaizdinius, kultūros komunikacijos pavyzdžius, įgytas žinias ir pastebėjimus įtvirtino praktinių užsiėmimų metu: grupėse kūrė kultūrinio renginio koncepciją, ruošė jo reklaminį plakatą, kurį visiems pristatė ir kartu su lektoriumi aptarė trūkumus bei tobulinimo galimybes. Dalyvavusieji mokymuose galėjo kritiškai įsivertinti savo įstaigų komunikacijos strategijas.
Mokymai organizuoti įgyvendinant Lietuvos kultūros tarybos ir Šilutės rajono savivaldybės finansuotą projektą „Kompetencijų ugdymo sesija „Gerosios iniciatyvos – atspirties taškas kultūrinių pokyčių link 4“.