Ar Facebook reklama – vis dar apsimoka? Atsako marketingo specialistas
Socialinis tinklas Facebook aptarinėjamas labai ilgus metus. Ypač – reklama jame. Vis pasigirsta kalbos, kad šiam socialiniam tinklui jau ateina pabaiga, tad verslai neturėtų investuoti į reklamą jame. Visgi, kalbos taip ir lieka kalbomis, o užsakymai rodo, kad reklama Facebook – vertinga kaip niekada.
Žinoma, Facebook reklama yra labai įvairiapusė, tad reikia puikiai išmanyti ne tik jos esamas galimybes, tačiau ir sekti naujinius, kurie garantuoja gerus rezultatus. O tai jau laiko reikalaujantis, sudėtingas darbas, kurį geriausia palikti specialistams.
Apie Facebook reklamos galimybes pasakoja jas administruojantis specialistas Gediminas.
Auditorijos apibrėžimas
Facebook reklama vertinama dėl daugelio privalumų. Vienas jų yra galimybė reklamą rodyti konkrečiai žmonių grupei. Verslininkams aktualu – jų pirkėjai. Žinoma, kad reikia atlikti analizes, kurios padeda nustatyti – kas yra konkretaus verslo klientai. Nors daugeliui gali atrodyti, kad jie gerai pažįsta pirkėjus, tačiau po reklamos analizės – skaičiai gali nustebinti.
„Kuo geriau yra pažįstama auditorija – tuo paprasčiau jai pateikti tokią reklamą, kuri galimai labiausiai sudomins“,- teigia Gediminas.
„Vienokia reklama labiausiai tinka jaunam žmogui. Pavyzdžiui, paaugliams tinkama reklama dažniausiai yra vaizdinė, geriausiai tinka koks nors video, kuriame „veikia“ žinomas žmogus. Vyresnio amžiaus žmonės kur kas mieliau skaito, tad jiems galima kurti tekstines reklamas, kuriose yra pateikiami tam tikros prekės arba paslaugos privalumai“,- priduria.
Sukūrus tinkamą reklamą reikia ją paleisti nustačius tam tikrus parametrus. Apibrėžiama asmenų, kurie matys reklamą, amžiaus grupė, lytis, demografiniai rodikliai, pomėgiai ir panašiai. Tai skatina kiekvieną investuotą centrą – atsipirkti.
Tik užsakyti reklamos – nepakanka
Gediminas priduria, kad gera Facebook reklama bus veiksminga tik tuomet, jeigu bus sekami jos rodikliai, analizuojami ir pati reklamos strategija keičiama priklausomai nuo esamos situacijos.
„Kai kurie verslininkai galvoja, kad patys gali internete pasiskaityti apie reklamos užsakymą, atlikti bazinius žingsnius ir laukti rezultato. Deja, viskas vyksta ne taip. Užsakyti reklamą – smulkmena. Kur kas svarbiau yra sekti rodiklius, kurie yra matomi proceso metu. Reikia į juos reaguoti, keisti reklamą. Gali paaiškėti, kad Jūsų auditorija yra visai ne tą, kuri galvojote, kad yra“,- atvirauja specialistas.
Reklamos estetika ir vizualika
Patraukli reklama gali padėti uždirbti daugiau. Tai yra faktas. Nors dažniausiai reklamose norisi parodyti esminius tam tikros prekės arba paslaugos privalumus, tačiau svarbiau nei jie yra vizualikos pateikimas, kuris turi sudominti bei pritraukti žmones.
Žinoma, dėl to geriausia yra kreiptis į dizainerius, kurie ne tik turi žinias – kaip piešti estetiškai patrauklią reklamą, tačiau ir domisi marketingu, pirkėjų psichologija ir įgijo kitas kompetencijas, kurios skirtos įtaigios reklamos pateikimui.
Gediminas teigia, kad šiais laikais naršytojai yra labai išlepę ir nėra paprasta sukurti tokią reklamą, kuri išskiria iš kitų. Dėl to dažnai daugiau dėmesio verta skirti reklamos patrauklumui, išsamumui, o ne išskirtinumui.
Facebook ir kitos reklamos galimybės
Socialinio tinklo Facebook reklama labai puikiai dera su kitomis skaitmeninio marketingo opcijomis. Pavyzdžiui, su Instagram reklama. Šie du socialiniai tinklai yra glaudžiai susieti, tad verta užsakyti reklamos įrašus abiejuose. Taip pat Facebook reklama gali būti susieta ir su Google reklama. Apsimoka „leisti“ vienodas reklamas abiejose platformose. Tai padeda naršytojams jus greičiau identifikuoti bei išskirti iš kitų.
Facebook reklamos galimybės auga, tad augti kartu su jomis – siūlome ir Jums.