„Išmanioji Sodra“ pasirūpins kiekvieno kliento poreikiais
Rugpjūčio 4 d. pristatytas naujas Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos projektas „Išmanioji Sodra“ – priemonės, galimybės, nauda gyventojams bei verslui.
„Pagrindinis tokių projektų tikslas – sudaryti visas įmanomas sąlygas, kad paslaugos gyventojams bei verslo atstovams būtų teikiamos greitai, sklandžiai ir kokybiškai. Ministerija sveikina šį projektą ir tikisi, kad jis pateisins kiekvieno kliento lūkesčius,“ – sakė socialinės apsaugos ir darbo viceministras Laisvūnas Bartkevičius.
„Išmanioji Sodra“ – tai asmeninis gyventojo ir draudėjo patarėjas, kuris patogiausiu būdu (SMS žinute, elektroniniu laišku, pranešimu SODROS elektroninėje sistemoje ir kt.) praneš visą jam svarbią informaciją: nurodys, kaip elgtis įvairiose situacijose (pavyzdžiui, kada ir kokį prašymą pateikti dėl ligos pašalpos), informuos apie SODROS sprendimus (pavyzdžiui, išmokos paskyrimą), praneš asmeniui aktualius teisės aktų pakeitimus, primins, kokias įmokas ir kada reikia sumokėti SODRAI.
Pasak viceministro, „Išmanioji Sodra“ padės gyventojams ir verslui taupyti laiką bei pinigus, nebereikės skambinti ar eiti į SODROS skyrių – visa reikiama informacija bus pateikta aiškiai ir iš anksto. Prireikus išsamesnės konsultacijos, vartotojas galės ją gauti realiu laiku internetu ar telefonu, o naujausios technologijos, tokios kaip balso atpažinimo sistema, leis saugiai teikti telefonu asmeninę informaciją.
„Išmaniosios Sodros“ paslaugas užsisakyti arba jų atsisakyti galima prisijungus prie asmeninės Gyventojo arba Draudėjo paskyros.