Būtina žinoti: ko tikėtis kviečiant techninę pagalbą?

2016-04-12, sauguskelyje.lt, gazas.lt
 Mergina kviečia techninę pagalbą
Mergina kviečia techninę pagalbą
Automobilių techninės pagalbos paslaugos Lietuvoje sparčiai populiarėja. Iš dalies tai – draudikų nuopelnas, mat daugelis draudimo bendrovių nemokamas techninės pagalbos paslaugas įtraukia į KASKO draudimą. Vienintelė draudikė šalyje „Lietuvos draudimas“ nemokamą techninę pagalbą suteikia net ir vairuotojams, automobilį apdraudusiems transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD).

Kviečiant techninę pagalbą verta atidžiau susipažinti su draudimo sąlygomis ir žinoti keletą svarbių dalykų, kad vėliau nekiltų nesusipratimų ir nepatirtumėte nepatogumų ar netikėtų išlaidų.

Kiek reikės laukti? Techninės pagalbos paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje visą parą. Laikas, per kurį techninė pagalba turi atvykti pagal iškvietimą, numatytas sutartyje. Pavyzdžiui, „Lietuvos draudimo“ klientai techninės pagalbos mieste sulauktų greičiau nei per valandą, automagistralėse ir greitkeliuose, respublikinės ir rajoninės reikšmės asfaltuotuose keliuose – iki pusantros valandos, o kituose keliuose – iki trijų valandų.

Nepamirškite dokumentų. Techninės pagalbos tarnyba nesuteiks nemokamų paslaugų, jeigu vairuotojas neturi automobilio registracijos dokumentų ir užvedimo raktelių. Taip pat, jeigu atsiradę gedimai netrukdo tęsti kelionės ir nekelia grėsmės įprastam vairavimui, vairuotojo ir keleivių saugumui ir pačiai transporto priemonei, pavyzdžiui, jeigu įbrėžtas automobilio kėbulas.

Už medžiagas teks susimokėti. Net ir naudojantis nemokamomis techninės pagalbos paslaugomis vairuotojai turi sumokėti už automobilio remontui vietoje sunaudotas medžiagas ir detales, atvežtus degalus, keičiamą akumuliatorių.

Vežti, ar remontuoti vietoje? Ar automobilis tvarkomas vietoje, ar gabenamas į servisą autovežiu, priklauso nuo gedimo pobūdžio ir draudimo sąlygų. Sugedusio automobilio gabenimas autovežiu iki artimiausio serviso ar vairuotojo nurodytos vietos, ne visada yra nemokamas. Draudimo sąlygose gali būti nurodyta, kad automobilis nutempiamas tik po eismo įvykio. Kai kurios bendrovės taiko atstumo apribojimą.

Pagalba kelyje. Apdraudusiems automobilį privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu tik kelios bendrovės teikia nemokamą automobilio transportavimą po eismo įvykio. Vienintelis „Lietuvos draudimas“ nemokamai teikia pagalbos kelyje paslaugas – specialistai atvyksta ir užklimpus, užgesus ir neužsivedant varikliui, pradūrus padangą, pasibaigus degalams, pametus arba užtrenkus automobilio raktelius.

Konsultacijos telefonu. Techninės pagalbos tarnyba „Lietuvos draudimo“ klientams konsultacijas teikia ir telefonu, pernai konsultacijos padėjo 2 proc. „Lietuvos draudimo“ privalomojo civilinės atsakomybės draudimo klientų, kuriems prireikė techninės pagalbos paslaugų.

Už saugumą atsako tarnyba. Transportuojamos nevažiuojančios transporto priemonės užvedimo raktelius ir dokumentus draudėjas privalo perduoti techninės pagalbos tarnybos darbuotojui, kuris atsako už saugumą vykdant transportavimo paslaugą.

Dujų neatveš. Pasitaiko, kad pasibaigus degalams vairuotojai prašo atvežti dujų. Techninė pagalba neturi galimybių transportuoti dujas, todėl gali atvežti tik benzino arba dyzelino.

Genda variklis ir elektronika. Techninės pagalbos duomenimis, dažniausiai pagalbos vairuotojams prireikia sugedus varikliui arba sutrikus elektronikai. Taip pat dažnai išsikrauna automobilio akumuliatorius.

Daugiau nei 10 proc. kvietusiųjų vairuotojų pranešė apie pradurtą padangą, kiek mažiau – automobilis neužsivedė dėl išsikrovusio akumuliatoriaus. Kas dešimtas vairuotojas pernai pagalbą kvietė po eismo įvykio.


Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!