„Maxima“ piktina šilutiškius
Akcijos pastaruoju metu tapo neabejotinai svarbiausia pirkėjų traukos priemone. Ne vienas į prekybos centrą skuba įsigyti akciinių prekių, nes gali nemažai sutaupyti. Tačiau būna ir taip, kad paskelbtos akcijos tik įsiutina.
Į mus kreipėsi šilutiškė Daiva. Ji per televiziją išgirdo, jog spalio 10 dieną „Maximoje“ bus galima nusipirkti po vieną eurą vytintos ispaniškos dešros „Elpozo Fueto“, alyvuogių išspaudų aliejaus „Golden Oil“ bei miltelių „Ariel“. „Man reikėjo skalbimo miltelių. Todėl nuskubėjau į prekybos centrą. Po aštuntos valandos penkiolika minučių jau stovėjau prie skalbimų miltelių lentynos, kur tikėjausi rasti dienos prekę. Ten laukė būrys piktų žmonių, nes lentyna buvo tuščia. Radau tik lentelę, kurioje parašyta: „Mieli klientai, ši prekė paklausi. Todėl ją jau išpirko“. Pavaikščiojau po didžiąją „Maximą“ ir nemačiau, kad nors vienas žmogus turėtų minėtų skalbimo miltelių. Mažojoje „Maximoje“ jų taip pat nebuvo. Ten buvo parašyta, jog akcija bus kartojama. Paskambinau net direktorei, o ši patvirtino, jog viską išpirko. Tai kiek prekių buvo užsakyta? Nereikia būti proto bokštu, jog, užsakinėdamas prekes, žinotum, kad ta prekė bus paklausi ir jos kiekių reikia didesnių. Girdėjau, kad tas prekes tiesiog išsidalino darbuotojai. Jei nebūčiau išgirdusi apie tokią akciją, tikrai nebūčiau ėjusi į prekybos centrą. Čia tiesiog pirkėjų apgaudinėjimas, nes ir kvailam aišku, jog, jei nerandi reikiamos prekės, vis tiek kažką kitą nusiperki. Man reikėjo skalbimo miltelių. Nebuvo tokių, kokių norėjau, pirkau kitokius – brangesnius. Taip, ko gero, prekybininkai žaidžia, kad daugiau uždirbtų“, - kalbėjo Daiva.
„Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas tvirtino, kad pirmadienį, spalio 10 dieną, akcijos „Dienos prekė“ prekės kai kuriuose prekybos centruose sulaukė neįtikėtino, tiesiog neprognozuoto populiarumo. Pasak jo, akciinių prekių - vytintos ispaniškos dešros „Elpozo Fueto“, alyvuogių išspaudų aliejaus „Golden Oil“ bei miltelių „Ariel“ - greitai pritrūko, o kai kuriose parduotuvėse prekių nebuvo jau nuo pat ryto.
„Taip atsitiko dėl jau minėto akcijos populiarumo ir dėl to, jog netinkamai apskaičiavome užsakomų akciinių prekių kiekius ir jų iš tiesų užsakėme per mažai. Gaila, kad akciinių prekių kai kuriems pirkėjams nepavyko įsigyti, tikrai suprantame jų nusivylimą. Nuoširdžiai atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų ir neišpildytų lūkesčių. Greitu metu šią akciją planuojame pakartoti, užsakydami didesnius akciinių prekių kiekius“, - sakė direktorius.
Tikėkime, kad kitos akcijos metu tokia situacija nepasikartos, o akciinių prekių bus užsakyta tiek, kad per penkiolika pirmųjų darbo minučių jų visų neišpirks.