Išmanioji programėlė „e-Būstas“ – administratoriaus galimybė nedelsiant reaguoti į kliento poreikius
Apdovanoti pirmieji šilutiškiai - mobiliosios programėlės „e-BŪSTAS“ naudotojai
„Viskas, kas susiję su daugiabučio namo priežiūra, jau gali būti išsprendžiama vieno mygtuko paspaudimu. Šią galimybę per skaitmeninę „e-BŪSTAS“ platformą ir Šilutės gyventojams pasiūlė namų administravimo bendrovė „Šilutės būstas“. Praėjusių metų pabaigoje joje užsiregistravo pirmieji šilutiškiai. Mūsų tikslas per šiuos metus toliau populiarinti programėlę tarp „Šilutės būsto“ klientų. Kaip skatinamąją priemonę mūsų įmonė kas mėnesį apdovanos 3 šios programėlės naudotojus 30 Eur vertės prekybos centro dovanų čekiais. Nugalėtojus iki kito mėnesio 20 d. skelbsime „Kalba Šilutė“ facebook‘o paskyroje“, - sakė pirmuosius laimėtojus atsiimti laimėjimo pakvietęs „Šilutės būsto“ vadovas Marius Stankus.
Pirmaisiais laimėtojais tapo šilutiškiai Vaida Overlingienė, Everita Timoščenko bei Aldona Ona Jakštienė
V. Overlingienė sakė, kad programėlę atsisiuntė į telefoną. Taip jai esą ir patogu, ir greičiau, ir pigiau, nes nereikia mokėti eiti į parduotuvę, banką ar paštą, kad apmokėtų sąskaitą. Nereikia mokėti įmokos priėmimo mokesčio.
„Dar ne visomis „e-BŪSTO“ paslaugomis pasinaudojau, tačiau artimiausiu metu ketinu išsamiau susipažinti su šios programėlės galimybėmis“, - sakė Vaida.
E. Timoščenko taip pat naudojasi savitarnos svetaine: „Daug paprasčiau ir greičiau, nei skambinti į klientų aptarnavimo centrą“.
Programėlė „e-Būstas“ – patogi gyventojams ir administratoriui
„e-BŪSTAS“ leidžia mūsų klientams patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą reikalingą informaciją, realiu laiku bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus. Manau, kad ir „Šilutės būsto“ dovanėlės paskatins atsisiųsti išmaniąją programėlę. O dovanėlei gauti tereikia tiek nedaug: naudodamiesi programėle už „Šilutės būsto“ suteiktas paslaugas apmokėti sąskaitas iki paskutinės mėnesio dienos“, - teigė UAB „Šilutės būstas“ direktorius M. Stankus.
Pasak vadovo, anksčiau namuose įvykus gedimui, gyventojai turėdavo skambinti telefonu, kad galėtų išsikvieti pagalbą. Todėl dažnai tekdavo palaukti, kol bus sujungti su atitinkamomis tarnybomis. Dabar užtenka gedimą nufotografuoti telefonu ir nuotrauką įkelti į specialiąją programėlę „e-Būstas, kuri apie pateiktą informaciją iškart praneša atsakingoms tarnyboms. Gedimų registravimas programėle yra greičiausias būdas pranešti apie problemą.
M. Stankaus teigimu, norėdamas pranešti dėl gedimo, skambindamas į biurą ar važiuodamas į jį gyventojas užtrunka nemažai laiko. Gedimų registravimo funkcija yra patogi tuo, kad žmonės galėtų tiesiog nufotografuoti neveikiantį prietaisą, įskilusį stiklą, nenuvalytą kiemą ar pan. Programėlėje viskas užfiksuojama ir reaguojama tą pačią akimirką. Remonto tarnyba iš karto mato, koks tai gedimas, ir gali nedelsiant vykti jį pašalinti. Atsiųstoje nuotraukoje matomas problemos mastas, išvengiama netikslaus ar klaidingo išaiškinimo.
Tad tarnyba šalinti gedimą išvyksta geriau pasiruošusi, pasirinkusi tinkamus įrankius jam pašalinti.
„Svarbu tai, kad iš karto gyventojo pranešimas patenka į klientų aptarnavimo centrą. Šio specialistai peržiūri nuotraukas ir jas nukreipia atitinkantiems specialistams. Jei tai yra avarinis pranešimas, jis nukreipiamas avarinei tarnybai. Jei gyventojas kreipiasi mokesčių klausimais, pranešimas nukreipiamas buhalterijai, jei vadybiniais – vadybininkui. Visi klientai yra priregistruoti specialioje sistemoje, todėl tarnybos, gavusios nuotrauką, mato asmens adresą ir gali iškart vykti spręsti problemos. Manau, kad ši paslauga bus populiari tarp aktyvių, savo būsto gerove besirūpinančių gyventojų, kuriems rūpi ne tik butas, bet ir viso namo būklė. Gavę pranešimus apie nesutvarkytą aplinką, nenuvalytus šaligatvius, automobilių stovėjimo aikšteles ir pan. galėsime nedelsdami pašalinti veiklos spragas“, - sakė M. Stankus.