Juknaičių bibliotekoje mokiniai supažindinti su programavimo kalba
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Juknaičių filiale vyko CoderDojo programavimo užsiėmimai. Juose dalyvavo Juknaičių pagrindinės mokyklos ketvirtos klasės mokiniai kartu su mokytoja Audrone Mikloviene. Informacinių gudrybių vaikus mokė Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos bibliotekinių procesų automatizavimo inžinierius Ovidijus Kulda.
Vaikai, atėję į CoderDojo užsiėmimą, buvo mokomi sukurti žaidimą „Burbuliukai“. Programavimo gudrybių nebūtina mokytis sudėtingai – vaikai su jomis gali susipažinti ir kurdami, programuodami mėgstamus žaidimus. Juk žaidžiant daug lengviau, smagiau mokytis ir įsiminti naujus dalykus. Programavimas yra ir kūrybinis procesas, padedantis įgyvendinti įvairiausias idėjas, lavinantis loginį mąstymą, ugdantis kantrybę. O. Kuldai padedant, vaikų kuriamas žaidimas kompiuterių ekranuose palaipsniui atgijo, burbuliukai pradėjo judėti norima kryptimi ir greičiu, įvedus programavimo komandas, juos buvo galima susprogdinti, o jiems sprogus, pasigirsdavo garsas.
Norint, kad programa veiktų, ji turi būti parašyta kompiuteriui suprantama kalba. Tai reiškia, kad visos komandos turi būti suskaidytos į aiškius, paprastus žingsnius, išdėstytus kompiuterine kalba.
Mokiniai suprato, kad kompiuteriu galima ne tik žaisti, bet ir susikalbėti, juk programavimo kalba – dirbtinė kalba, sukurta palengvinti žmogaus ir kompiuterio bendravimą. Ketvirtokai dėkojo O. Kuldai už smagiai praleistą laiką ir jiems padovanotas kuprines.