Vieno mygtuko paspaudimas atnešė dovanas
Prieš pat Velykas net trys šilutiškiai džiaugėsi laimėtomis dovanomis už tai, kad naudojasi mobilia programėle „eBūstas“. Jos naudą jaučia ne tik klientai. „Atsisėdi, suspaudi ir viską matai. Labai patogu“, - tvirtino vienas iš laimėtojų.
Nereikia nieko papildomai atsiminti
Kovo mėnesio laimėtojus sveikino „Šilutės būsto“ vadovas Marius Stankus. Jis džiaugėsi, kad žmonės vis aktyviau pradeda naudotis programėle, kuri leidžia klientams patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą reikalingą informaciją, realiu laiku bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus.
Tie, kas norėjo laimėti dovanėles, turėjo naudodamiesi programėle už „Šilutės būsto“ suteiktas paslaugas apmokėti sąskaitas iki paskutinės mėnesio dienos. Šį kartą laimėtojais tapo šilutiškiai: Gluosnių gatvės 9 namo gyventoja Aurelija Jakštaitė, Sodų gatvės pirmame name gyvenantis Žydrūnas Rupainis bei Jaunimo alėjoje dešimtąjame name gyvenantis Arvydas Mickus. Ketinama tris laiminguosius apdovanoti ir balandžio mėnesį.
„Jau keli metai naudojuosi internetine paslauga. Atsisėdi, suspaudi ir viską matai. Labai patogu“, - kalbėjo Ž. Rupainis. A. Jakštaitė tikino, kad gerai yra tuomet, kai galima viską apmokėti naudojantis elektronine bankininkyste, mat nereikia papildomai atsiminti ir galvoti prisijungimo kodų ir slaptažodžių. Apdovanojimo metu netrūko geros nuotaikos. Buvo ir tokių, kurie programėlę „eBūstas“ tuoj pat parsisiuntė į savo telefonus.
Greičiausias būdas pranešti apie problemas
M. Stankus sako, kad programėlė padeda išspręsti visas iškilusias bėdas ar klausimus daug greičiau. Anksčiau namuose, įvykus gedimui, gyventojai turėdavo skambinti telefonu, kad galėtų išsikvieti pagalbą. Todėl dažnai tekdavo palaukti, kol bus sujungti su atitinkamomis tarnybomis. Dabar užtenka gedimą nufotografuoti telefonu ir nuotrauką įkelti į specialiąją programėlę „eBūstas“, kuri apie pateiktą informaciją iškart praneša atsakingoms tarnyboms. Gedimų registravimas programėle yra greičiausias būdas pranešti apie problemą.
M. Stankaus teigimu, gedimų registravimo funkcija yra patogi tuo, kad žmonės galėtų tiesiog nufotografuoti neveikiantį prietaisą, įskilusį stiklą, nenuvalytą kiemą ar pan. Programėlėje viskas užfiksuojama ir reaguojama tą pačią akimirką. Remonto tarnyba iš karto mato, koks tai gedimas, ir gali nedelsiant vykti jį pašalinti. Atsiųstoje nuotraukoje matomas problemos mastas, išvengiama netikslaus ar klaidingo išaiškinimo. Tad tarnyba šalinti gedimą išvyksta geriau pasiruošusi, pasirinkusi tinkamus įrankius jam pašalinti.
„Svarbu tai, kad iš karto gyventojo pranešimas patenka į klientų aptarnavimo centrą. Čia peržiūrimos nuotraukos, o jos nukreipiamos atitinkantiems specialistams. Jei tai yra avarinis pranešimas, jis nukreipiamas avarinei tarnybai jei gyventojas kreipiasi mokesčių klausimais, pranešimas nukreipiamas buhalterijai, jei vadybiniais – vadybininkui. Visi klientai yra priregistruoti specialioje sistemoje, todėl tarnybos, gavusios nuotrauką, mato asmens adresą ir gali iškart vykti spręsti problemos. Manau, kad ši paslauga bus populiari tarp aktyvių, savo būsto gerove besirūpinančių gyventojų, kuriems rūpi ne tik butas, bet ir viso namo būklė. Gavę pranešimus apie nesutvarkytą aplinką, nenuvalytus šaligatvius, automobilių stovėjimo aikšteles ir pan. galėsime nedelsdami pašalinti veiklos spragas“, - sakė M. Stankus.